dinsdag 31 januari 2017

Omdat het mag.

Ik kan het er maar druk mee hebben. Met wat dan?
Vallen, opstaan, leren, beleven, ervaren en weer doorgaan...Zoiets dus,

Kort resumé van deze januari maand;
Chiropraxie gaat super. TT wordt met de week flexibeler en mobieler (wat betreft de rug, schouders en bekken) .
Implantaten/klikgebit. Na enige vertraging,,,,van pakweg 2 maanden.... door diverse oorzaken en pech buiten mijn schuld (gelukkig) zit er nu schot in. Ik heb zelfs de "Klikjes" al mogen bewonderen.

Dansen, nog zo'n rode draad in mijn leven. Uitgebreid met als alles voorspoedig verloopt 1 basic Latin dans uur in Zoetermeer. Niet omdat het moet maar omdat ik ben gevraagd en omdat ik het zelf onwijs leuk vind om dit weer op te pakken.
Of het wat wordt? Geen idee. Opbouwen heeft altijd tijd nodig. Ik probeer de instap drempel onzichtbaar te maken....tsjatsjatsjaaaa..toepasselijk toch?
Daarnaast ben ik volop in de organisatie en administratie van Moon 's Dance Studio gedoken incl.. die van de opening op 12 Februari en het helpen in beweging houden van de Facebook pagina. Ook weer dingen die ik gewoon heel leuk vind om te doen, Groot voordeel voor mij is dat het leeuwendeel gewoon thuis aan tafel gedaan kan worden.
Sommige mensen zijn uit zicht en anderen in zicht gekomen. That's life.
Ik heb altijd te maken met het voorkomen van een overload aan informatie.
Dat is een levenslange consequentie van mijn verleden.
Dus verstandig plannen, niet te veel en te snel.
2017 is in elk geval zeker niet saai begonnen in TT.
Wat zich verder aan de andere kant van mijn voordeur afspeelt?  Veel...heel veel.

De Trump trein bijvoorbeeld..die dendert over landsgrenzen alsof het een tennisbal betreft die met de intentie van een snelle smash is gelanceerd en nu al het nodige effect laat zien.

Als ik dit allemaal afzet tegen mijn eigen besognes op micro macro schaal? ....ik houd mijn voordeur rustig en selectief gesloten en de hand en mijn ogen op beeld en toetsen gericht.
Ik doe wat ik kan en wat goed voelt en laat verder veel aan mij voorbij gaan.
Omdat dat nog steeds mag.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten